مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 16:052018-01-14سياسي

دانشگاه علم و صنعت میزبان همایش "آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی" می شود


همایش آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی در دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور مشاور علمی رییس جمهور برگزار می شود.

- دانشگاه علم و صنعت میزبان همایش "آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی" می شود همایش آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی در دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور مشاور علمی رییس جمهور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی با حضور مشاور علمی رییس جمهور فردا دوشنبه 25 دی ماه در آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود و در افتتاحیه همایش آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی دانشگاه علم و صنعت بر دکتر محمد علی برخورداری (رییس دانشگاه) و دکتر کلانتر (معاون آموزشی دانشگاه)؛ دکتر رضا فرجی دانا (مشاور علمی رییس جمهور و رییس انجمن آموزش مهندسی) و دکتر حسین معماریان (رییس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی) سخنرانی خواهند کرد.

در این همایش تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و صنعت ایران و کرسی یونسکو در آموزش مهندسی در جهت ارتقای کیفیت آموزش در حوزه مهندسی، همکاری در برنامه ریزی درسی آتی برای مهندسان و ارزیابی کیفیت دوره ها به امضا خواهد رسید.

همچنین دکتر بیژن معاونی مدیر دفتر گسترش و برنامه ریزی درسی دانشگاه علم و صنعت، به ارایه گزارش و معرفی فرم ارزیابی آموزشی این دانشگاه خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و صنعت میزبان همایش "آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی" می شود

دانشگاه علم و صنعت میزبان همایش "آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی" می شود